Elektrische gitaar

Wil jij ook van die bekende riffs of die ene knetterende solo kunnen spelen? De elektrische gitaar is natuurlijk één van de populairste instrumenten in de pop- en rockmuziek. We laten je tijdens de gitaarles ontzettend veel verschillende muziekstijlen ontdekken. Welke gitaar, welke versterker en welke effecten je gebruikt bepalen je geluid als gitarist. We helpen je graag mee te ontdekken welke stijl en welk geluid er bij jou past.Als gitarist bepaal je voor een groot deel ‘het geluid’ van een band. Schrijf je nu in voor muziekles en leer dat geluid te maken!

Je docent is je coach geeft je de goede tips en aanwijzingen om beter te worden. Door technische oefeningen en een beetje muziektheorie verbreed je je basis. Ben je een starter of speel je al een tijdje gitaar? Het maakt niet uit wanneer je begint met gitaarles. De docent zoekt samen met jou naar tof lesmateriaal en zorgt voor een lesopbouw die bij jou past. Ook bieden we je de kans om samen met andere muzikanten in bandvorm op te treden.

Tags: