Einduitvoering muziekschool

Feestelijke afsluiting van het schooljaar

samenspelweken
Het belooft wederom een feestelijke afsluiting te worden, de einduitvoering van de muziekschool, (onderdeel van stichting Fundament). Voor het derde jaar op rij heeft de muziekschool twee samenspelweken georganiseerd waarbij alle leerlingen zijn ingedeeld in ensembles, bands en orkesten. Twee weken lang hebben zij met elkaar gemusiceerd en geoefend voor deze einduitvoering. Het resultaat is te bewonderen op vrijdag 13 juli vanaf 19.30 uur in de muziekschool aan de Diepenbrocklaan 41 in Losser.

afscheid muziekschool
Met deze einduitvoering neemt het muziekonderwijs al een beetje afscheid van haar muziekschool en daarmee grote zaal. In 2019 landt het muziekonderwijs in het Twents Carmel College. Een mooie doorstart omdat het muziekonderwijs met deze intrek dicht bij de jeugd komt te zitten waarbij een gebouw ook nog eens optimaal wordt benut. Maar voordat het zover is, eerst nog een spetterende uitvoering in de vertrouwde Rabozaal.

programma
Komt u ook luisteren naar de gitaar-, viool- en pianogroepen, de Big Band, het beginnersorkest, verschillende popbandjes en nog vele anderen? Ook de dans is goed vertegenwoordigd met onze prima ballerina’s en om het programma helemaal compleet te maken wordt er een groot muziekschoolorkest gevormd waarin zoveel mogelijk leerlingen van de muziekschool meespelen. Kortom een geweldig programma! Tot de 13e!

wat: einduitvoering muziekschool (onderdeel van stichting Fundament)
wanneer: vrijdag 13 juli
aanvang:19.30 uur