Over ons

Creativiteit op het gebied van muziek en dans bij jong en oud (verder) ontwikkelen en een bijdrage leveren aan een samenleving die actief is, waar mensen worden samen gebracht en verbindingen worden gelegd. Dat is de missie van muziekschool de Sleutel, onderdeel van stichting Fundament.
Door het volgen van muziek- en danslessen ontwikkel je je individuele talent op het gebied van muziek en dans. Het beste uit jezelf halen, doelen stellen en bereiken, ergens voor vechten en niet te snel opgeven zijn randvoorwaarden.

De muziekschool biedt een breed scala aan instrumentale-, zang- en danslessen. De lessen worden gegeven door gediplomeerde docenten in ruimtes met alle benodigde materialen om zo kwalitatief goed onderwijs te kunnen bieden. Er worden niet alleen individuele lessen gegeven, ook het spelen in een ensemble of band valt onder het aanbod. Podiumervaring wordt opgedaan tijdens de vele voorspeelmomenten, daarnaast zijn er extra activiteiten zoals theorie- en praktijkexamens, samenspelweken en pianobegeleiding.

Waar ligt jouw talent? Kom naar de muziekschool en ontdek het.