Like onze pagina op facebook    Raadhuisplein 1 Losser     053-5369400

De deelnemers aan dit concert zijn het A-orkest, de drumband en twirlteam 1.
Zij zullen u een nonstop muzikaal programma ten gehore brengen.
Het concert op woensdag 6 juni 2018 zal beginnen om 19.30 uur en de verwachting is rond 20.30 uur klaar te zijn.
Het orkest zal u herkenbare muziek laten horen uit musicals, films en de Top 40. Zo hoort u bijvoorbeeld de zomerse klanken van Despacito en de herkenbare melodieën van West Side Story. Ook zal het orkest een aantal nummers samen met soliste Selina Eulderink ten hore brengen, met ondersteuning van Norbert Bruins op toetsen.
De drumband komt nog altijd uit in de hoogste klasse van Nederland. Zij zullen een aantal marsen ten gehore brengen waarin zij jaarlijks hoge ogen gooien op concoursen.
Ook mogen onze twirldames niet ontbreken. Twirlteam 1 zal hun wedstrijdshow Nightmare laten zien, waarmee zij zilver hebben gewonnen op het NK in de sectie large team junior.

Het concert wordt met alle drie de onderdelen traditioneel beëindigd met de mars Viva Excelsior, die speciaal voor ons 100 jarig jubileum in 2008 is gecomponeerd en uiteraard in 2018 ‘110 jaar Excelsior’ niet mag ontbreken op ons programma.

De entree is gratis.

We hopen u als muzikale liefhebber te mogen begroeten op 6 juni.

Concert Excelsior op landgoed de Wilmersberg