Like onze pagina op facebook    Raadhuisplein 1 Losser     053-5369400

Danielle Spoelman geeft tijdens de WAK een lezing over haar werk en over het kijken naar kunst. Danielle: ‘Ik ben er van overtuigd dat we door met een andere blik naar kunst te kijken en daarover met elkaar te praten we méér kunnen zien en meer plezier kunnen beleven aan kunst. Op deze manier biedt kunst verdieping en verbinding’

Kinderworkshop:
Kunstenaar, tekenaar Danielle Spoelman is ook KinderBeeldbinder. Zij vindt het heel erg leuk om samen naar kunst te kijken. Ze laat haar eigen werk zien en vertelt daar ook over. En daarna gaan we elkaar leuke, gekke, grappige en soms ook wel een beetje lastige vragen stellen over de kunst. Je zult merken dat je dan opeens heel veel kunt zien in een kunstwerk. Kunstkijken is heel erg leuk en je krijgt er heel veel inspiratie van, dus daarna wil je vast thuis ook lekker gaan tekenen en knutselen.

Donderdag 7 juni om 15.00 uur in ‘t Lossers hoes voor kinderen van 8 t/m 12 jaar

Workshop Volwassenen:
Na de lezing gaan we ook zelf aan de slag. We proberen door aan de hand van originele vragen proberen anders en beter naar kunst te kijken. Deze workshop is leuk en interessant voor amateur-kunstenaars, hobbyisten, voor profs en voor mensen die denken helemaal niet creatief te zijn. Iedereen is dus welkom!

Donderdag 7 juni om 19.00 uur in ‘t Lossers hoes

Deze workshops worden gegeven door Danielle Spoelman, Beeldend kunstenaar, tekenen en mixed media. Winnaar `Kunst in het Volksparkprijs 2015. Ze exposeert regelmatig en haar werk was onlangs ook te zien tijdens de Kunstroute in Losser. Zij is naast kunstenaar ook Beeldbinder, zij wil kunst en mens met elkaar verbinden. Ze geeft naast de workshops Beeldbinder ook allerlei andere lessen in diverse technieken voor kinderen en volwassenen waarbij het spelen en onderzoeken altijd op de voorgrond staat.
Meer informatie vind je op de site www.daniellespoelman.nl

Kunst vertelt ons verhalen in beeld